Albert Heijn – Skip Ad | Voetbal Merk Activatie

Albert-Heijn-Skip-Ad-voetbal

Een Skip Ad van Albert Heijn? Je bedoelt zeker zo’n advertentie voordat een YouTube video start!? Dat klopt helemaal! In samenwerking met Vidiboko mochten wij onderdeel zijn van een reclame campagne van Albert Heijn. Hierin was het de bedoeling dat de kijker het zo lang mogelijk vol hield de video te blijven kijken. Is dit gelukt denk je?

Vidiboko en Albert Heijn

Vidiboko is al meer dan tien jaar het reclamebureau van AH. De frisse aanpak van Vidiboko sluit het best aan bij de manier van werken die AH voor ogen heeft. Samen hebben ze een creatieve richting ontwikkeld waarmee ze hun kunnen onderscheiden en heel Nederland kunnen raken. Deze manier van werken moet voor meer slagkracht, wendbaarheid en snelheid zorgen, vooral op het gebied van actiemarketing zoals deze Skip Ad.

Albert-Heijn-Skip-Ad-voetbal-2

Opdracht

Bij deze opdracht was Entertainmens aanbevolen door niemand minder dan Noah Zeeuw, welke o.a. werkzaam is voor Vidiboko. Hierin is er gekozen voor voetbal. Het product van Albert Heijn, in dit geval ‘AH Zacht & Sterk Toiletpapier’, moest onder de aandacht worden gebracht middels merk activatie.

Ook voetbal inzetten voor uw merk of bedrijf? Of heeft u andere ideeën omtrent merk activatie? Neem contact met ons op!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *